100 روز گارانتی خدمات و سرویس

۱۰۰ روز ضمانت حسن انجام سرویس

از آن جا که رضایت مشتریان از دغدغه‌های اولیه توماکس می‌باشد، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا تمامی سرویس‌ها با شرایط مطلوب به مشتریان عرضه گردد. علی رغم تمامی تلاش‌ها ممکن است مشتریان پس از دریافت سرویس مورد نظر با مواردی روبرو شوند که منجر به حصول رضایت کامل آنان نگردد. به همین جهت توماکس شرایطی را فراهم نموده است تا مشتریان پیرو سرویسی که دریافت نموده اند از 100 روز ضمانت حسن انجام سرویس‌ها بهره‌مند گردند. به دلیل تنوع دستگاه‌ها و سرویس‌های ارائه شده توسط توماکس شرایط ضمانتی که ارائه می‌گردد متفاوت است و با ضوابط ذیل انجام می‌گیرد.

ضوابط و شرایط ضمانت حسن انجام سرویس

۱- ضمانت در مورد مواد مصرفی صرفاً مربوط به کمیت آن به هنگام تحویل و متعاقباً کیفیت آن می‌باشد. بدیهی است که شامل کمیت آن به هنگام استفاده نمی‌باشد.

۲- این ضمانت تنها شامل سرویس و رفع عیب‌هایی می‌باشد که مشتری به هنگام ثبت درخواست سرویس اظهار نموده است. و به طبع آن با کد سرویس متناظر در صورتحساب مشتری قید گردیده است. بدیهی است که عیوبی که توسط مشتری اظهار نگردیده باشد و یا بعد از انجام سرویس رخ داده باشد از روند ضمانت حسن انجام کار خارج می‌گردد.

۳- انجام هرگونه سرویس بر روی دستگاه توسط افرادی به غیر از تکنسین‌های توماکس موجب ابطال ضمانت حسن انجام کار می‌گردد.

۴- ضمانت حسن انجام کار شامل قطعات تعویض شده و کد سرویس‌هایی می‌باشد که در صورتحساب منظور گردیده است.

۵- استفاده بیش از ظرفیت روزانه کارکرد تعیین شده توسط کارخانه سازنده موجب از بین رفتن ضمات حسن انجام کار می‌گردد.

در صورت عدم تعدی از میزان کارکرد استاندارد روزانه دستگاه و بروز مشکل قبلی رفع آن شامل ضمانت حسن انجام کار می‌گردد.

۶- آسیب‌هایی که ناشی از استفاده غیر صحیح و یا شرایط نادرست استفاده از دستگاه باشد، شامل این ضمانت‌نامه نمی‌باشد.

۷- مواردی که به دلیل استفاده از مواد مصرفی غیر استاندارد و توصیه نشده توسط توماکس رخ دهد، از تعهدات این ضمانت خارج است. همچنین استفاده از کاغذهایی که از نظر نوع و وزن با استاندارد‌های دستگاه سازگار نباشد شامل این بند می‌گردد.

۸- دستگاه‌هایی که شناسه‌ خدمات و یا هولوگرام آن‌ها مخدوش گردیده است و یا با سریال درج شده در صورتحساب مغایرت داشته باشد از ضمانت حسن انجام سرویس بهره‌مند نمی‌گردند.

۹- در مورد دستگاه‌هایی که دارای حافظه هستند و توانایی ذخیره اطلاعات را دارند، پیشنهاد می‌گردد قبل از ارسال دستگاه جهت انجام سرویس، از تمامی اطلاعات دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید. توماکس تلاش خود را جهت حفظ اطلاعات دستگاه به کار می‌گیرد، ولی با این وجود توماکس هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه قبل و بعد از انجام سرویس ندارد.

۱۰- تشخیص ایرادات و عیوب دستگاه بر عهده کارشناسان و تکنسین‌ها توماکس می‌باشد.

۱۱- اشکالات نرم‌افزار‌های ثانویه دستگاه مانند درایور‌ها شامل این ضمانت‌نامه نخواهد بود.

نحوه ارسال دستگاه

در صورتی که قصد استفاده از ضمانت حسن انجام کار را دارید می‌بایست قبل از ارسال دستگاه با واحد خدمات توماکس تماس بگیرید. ارسال دستگاه بدون هماهنگی موجب اختلال در روند رسیدگی به آن خواهد شد.

همچنین اگر دستگاه دارای رمز یا کلمه‌ی عبور است، می‌بایست آن را یادداشت و به همراه دستگاه ارسال فرمایید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم