شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های توماکس

قوانین عمومی

تعریف مشتری و کاربر

ارتباطات الکترونیکی

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

ثبت و پذیرش درخواست‌های سرویس

خسارت در هنگام انجام سرویس و حمل و نقل

محتوا

سیاست‌های قیمت‌گذاری

نمایندگی

موارد غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب

۱- قوانین عمومی

کلیه شرایط، ظوابط و رویه‌های توماکس مبنی و مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از مصرف کننده است. این قوانین شامل هر دو سمت سرویس دهنده و مشتری می‌گردد. در صورت تغییر در قوانین و شرایط توماکس در آینده، تغییرات در همین بخش به اطلاع کاربران و مشتریان خواهد رسید. استفاده از سرویس‌های توماکس به منزله توافق با کلیه قوانین و شرایط توماکس می‌باشد. همچنین تغییراتی که در آینده ایجاد می‌شوند و در همین صفحه منتشر می‌گردند، شامل این موضوع می‌گردند.

۲- تعریف مشتری و کاربر

مشتری و یا کاربر به فردی گفته می‌شود که اطلاعات خود را در فرم‌های موجود در وب‌سایت توماکس درج نماید و یا نسبت به ثبت هرگونه سرویس در وب‌سایت توماکس اقدام نماید.

۳- ارتباطات الکترونیکی

هنگامی مشتری یا کاربر از سرویس‌های توماکس استفاده می‌نماید و یا درخواست سرویس خود را ثبت می‌نماید و یا با واحد خدمات توماکس تماس می‌گیرد اعم از اینکه از طریق ای‌میل، تلفن و یا ثبت پیام باشد، این ارتباطات به صورت الکترونیک انجام می‌گیرد، در صورتی که درخواست طبق قوانین و رویه‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که توماکس نیز به صورت الکترونیکی (ای‌میل، پیامک و یا سایر راه‌های ارتباطی الکترونیکی) به درخواست مشتری پاسخ دهد.

همچنین آدرس‌های ای‌میل‌ و شماره‌های تلفن که مشتریان در فرم‌های توماکس ثبت می‌کنند تنها آدرس مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و ارتباطات از طریق آن‌‌ها صورت می‌گیرد. همچنین جهت اطلاع‌رسانی رویداد‌ها و سرویس‌ها ممکن است توماکس برای مشتریان و کاربران ای‌میل و یا پیامک ارسال نماید.

۴- سیاست‌های رعایت حریم شخصی

توماکس وظیفه خود می‌داند و می‌کوشد از اطلاعات خصوصی کاربران که از سرویس‌های توماکس استفاده نموده‌اند محافظت نماید.

توماکس متعهد است تا در هرچه بیشتر در حفاظت از حریم شخصی کاربران بکوشد. به همین منظور زیرساخت‌های فنی لازم جهت این موضوع را توسعه دهد.

کلیه محتوی تولید شده توسط توماکس جزئی از اموال توماکس به حساب آمده و حق استفاده و نشر تمام آن‌ها در انحصار توماکس می‌باشد. هرگونه استفاده بدون مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای توماکس محفوظ می‌دارد. همچنین اسامی و نوع سرویس‌های ارائه شده توسط توماکس و علائم تجاری در انحصار توماکس می‌باشد. بدیهی است هرگونه استفاده با اهداف تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌برداری و استفاده از لیست و نوع سرویس‌ها، دانلود، کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، داده‌کاوی، روبات و یا سایر روش‌های جمع‌اوری و استخراج داده نیستند. واضح است کلیه این حقوق برای توماکس محفوظ است.

۵- ثبت و پذیرش درخواست‌های سرویس

کلیه درخواست‌های سرویس ثبت شده، در اولین ساعت کاری ثبت و پذیرش می‌شوند. ساعت کاری به زمان‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 تا 18 و پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 13 اطلاق می‌گردد.

کاربران و مشتریان توماکس قادر هستند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز درخواست‌های سرویس خود را ثبت کنند.

مشتریان پس از ثبت درخواست سرویس، با دریافت کدرهگیری می‌توانند کلیه مراحل انجام سرویس را از طریق وب پیگیری کنند.توماکس همواره در انجام کلیه سرویس‌ها نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

توماکس مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف ثبت درخواست سرویس اقدام نماید. کلیه درخواست‌های سرویس ثبت شده قبل از توقف ثبت درخواست سرویس، پذیرش و انجام می‌گردند.

در صورت بروز هرگونه خطا در درج خطا بسبت به درج هزینه‌ها در صورتحساب مشتری، حق تغییر و تصحیح خطا برای توماکس محفوظ می‌باشد.

کاربران می‌بایست هنگام ثبت درخواست سرویس مورد نظر خود، فرم درخواست سرویس را با اطلاعات کامل و صحیح تکمیل نمایند. واضح است که درخواست‌های ناقص و یا نادرست مانع انجام سرویس درخواستی خواهند شد. و در نتیجه سرویس درخواستی قابل انجام نخواهد بود. بنابراین درج تلفن، شماره همراه، ای‌میل و آدرس توسط مشتری، به معنای تایید صحت آن‌ها می‌باشد. در صورتی که این موارد به صورت صحیح و یا کامل درج نگردد، توماکس برای اطمینان از صحت و قطعیت ثبت درخواست می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست نماید.

مشتریان می‌بایست به هنگام ثبت درخواست سرویس توجه داشته باشند صورتحساب نهایی سرویس به نام درخواست کننده سرویس صادر می‌گردد. بنابراین می‌بایست در هنگام تکمیل فرم ثبت درخواست سرویس نام شخص حقیقی و یا حقوقی مورد نظر جهت صدور صورتحساب درج گردد.

در رابطه با تحویل دستگاه‌ها در محل مشتری، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل می‌گردد. همچنین در خصوص سرویس‌های در محل هماهنگی جهت حضور تکنسین، مشتری می‌باشد.

۶- خسارت در هنگام انجام سرویس و حمل و نقل

تلاش توماکس همواره بر این است که کلیه دستگاه‌هایی که جهت سرویس پذیرش می‌شوند، در نهایت سلامت و بدون آسیب به دست مشتریان برسد.

در صورت بروز حادثه به هنگام دریافت، حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل کننده است. آسیب‌های ناشی از حمل و نقل می‌بایست حداکثر طی 24 ساعت به واحد خدمات توماکس اطلاع داده شود.

محتوا

توماکس نهایت تلاش و دقت خود را جهت ارائه تمامی سرویس‌های خود به کار می‌گیرد. همچنین توماکس هیچ‌گونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‌های سایت خود و یا لینک‌های مرده نمی‌پذیرد. سرویس‌های سایت به صورت فعلی، ارائه می‌گردند. توماکس تحت هیچ شرایط مسئولیت تاخیر در بارگذاری و عدم کارکرد سایت را که ناشی از عوامل طبیعی، نیروی انسانی، مشکلات زیرساختی شبکه، تجهیزات کامپیوتری و مخابراتی باشد را نمی‌پذیرد.

© کلیه محتوی وب‌سایت توماکس شامل قانون حق تکثیر بوده و به توماکس تعلق دارد.

سیاست‌های قیمت‌گذاری

سیاست‌ قیمت‌گذاری تعرفه‌های توماکس مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده می‌باشد. قیمت‌هایی که توماکس برای تعرفه‌های سرویس‌های خود ارائه می‌دهد، توسط اتحادیه و ارگان‌های نظارتی به صورت مصوب تعیین شده است. همچنین در موارد دیگر تعرفه‌های توماکس معادل سرویس‌های مشابه مصوب، تعیین می‌گردد.

با احترام به مشتریان گرامی و با توجه به مشخص نبودن قطعات و عیوب دستگاه قبل از سرویس، توماکس نمی‌تواند قیمت و صورتحساب سرویس را قبل از انجام سرویس به صورت قطعی اعلام نماید. در موارد معدود در صورت وجود نوسان‌هایی در بازار و یا اشتباه در صدور صورتحساب، توماکس موظف است در اسرع وقت این موضوع را به مشتری اطلاع و وی را آگاه سازد. بدیهی است هرگونه خطا در صدور صورتحساب می‌بایست از سمت ذینفع جبران گردد. هزینه بسته‌بندی و ارسال در شرایط خاص، بسته به شرایط سرویس، اطلاع‌رسانی و در صورتحساب محاسبه می‌گردد.

نمایندگی

توماکس در حال حاضر هیچ‌گونه نمایندگی در هیچ نقطه‌ای از کشور ندارد. کلیه سرویس‌ها از طریق وب‌سایت،خطوط تلفن توماکس و یا به صورت حضوری ثبت می‌گردند. در مورد درخواست‌هایی که به غیر از راه‌های فوق ثبت می‌گردند، هیچ‌گونه مسئولیتی در مورد انجام آن متوجه توماکس نخواهد بود. همچنین کلیه پذیرش‌های سرویس، صدور صورتحساب‌ها و تراکنش‌های مالی صرفاً از طریق دفتر توماکس ثبت می‌گردند. لطفاً در صورت مشاهده موارد غیر این موضوع را جهت پیگرد قانونی به اطلاع توماکس برسانید.

موارد غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب

تمامی شروط و قوانین درج شده، در شرایط عادی قابل اجرا می‌باشد. در صورت بروز هرگونه از مواد غیرقابل پیش‌بینی و غیرقابل اجتناب که مانع اجرای تعهدات ذکر شده گردند، توماکس هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم