راهنمای ثبت درخواست سرویس

ابتدا با ورود به صفحه‌ ثبت درخواست از طریق لینک‌های صفحه اصلی روند ثبت درخواست آغاز می‌گردد. اگر جزء مشترکین توماکس هستید، پس از ورود به این صفحه گزینه ورود به سیستم را از سمت چپ انتخاب کنید. در صفحه ورود به سیستم نوع کاربری را مشترک خدمات انتخاب کنید. سپس با واردنمودن کد اشتراک و کلمه عبور خود، وارد سیستم شوید.

ورود مشخصات فردی
توجه نمایید به هنگام ثبت درخواست، تکمیل فیلدهای زرد رنگ الزامی است.

اولین قسمت در صفحه درخواست سرویس، مشخصات فردی است. این قسمت می‌بایست با نام، شماره تماس، شماره همراه، پست الکترونیکی و نشانی درخواست کننده سرویس تکمیل گردد.

ثبت مشخصات محصول

در قسمت مشخصات محصول، در کادر شماره سریال، می‌بایست شناسه خدمات توماکس که بر روی دستگاه نصب گردیده است، وارد گردد. در صورتی که دستگاه فاقد شناسه خدمات توماکس می‌باشد، شماره سریال دستگاه را وارد نمایید.

در این قسمت مارک، نوع و مدل دستگاه مورد نظر را از لیست موجود انتخاب نمایید. در صورتیکه مارک، مدل و نوع دستگاه را نمی‌دانید. گزینه ندارد را انتخاب نمایید.

تعیین وضعیت گارانتی

اگر دستگاه شما دارای هر نوع از گارانتی می‌باشد در این قسمت درج گردد. این اطلاعات می‌بایست شامل شرکت گارانتی کننده، شماره کارت گارانتی و تاریخ انقضا گارانتی باشد. در صورتی که این قسمت تکمیل گردد، می‌بایست کارت گارانتی به همراه دستگاه به واحد خدمات ارسال گردد.

انتخاب نوع سرویس

در قسمت نام اقدام کننده، نام فرد تکمیل کننده فرم ثبت درخواست سرویس درج گردد. در فیلد عملیات مورد درخواست، نوع درخواست اعم از تعمیر، نصب و آموزش، سرویس و تعمیر، جنرال سرویس، نصب و راه‌اندازی، شارژ کارتریج و یا نصب درایور را انتخاب کنید.

در قسمت شرح درخواست سرویس یک توضیح کوتاه درباره سرویس درخواستی و ایرادات دستگاه وارد نمایید.

دریافت کد رهگیری

به محض ذخیره فرم ثبت درخواست سرویس، یک کد رهگیری جهت پیگیری‌های آتی نمایش داده می‌شود. همچنین این کد پیگیری توسط پیامک برای شماره همراه درج شده در فرم درخواست سرویس ارسال می گردد.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم